субота, 12. септембар 2015.

Sta nas uistinu cini sretnima ? - iCat camp #2

By:Moj nacin da letim : Sreca u vazduhu

 XOXO

Citam malocas danasnji zadatak u iCat kampu i zamisljam se malo dublje o datoj temi. Skakljiva je malo , slozicete se ? Smatram da je sreca licni pojam. Svi mi prizeljkujemo isto - da budemo srecni , a svako od nas na drugaciji nacin ume ili ne ume da je pronadje i bude srecan. Radujemo se razliciitim stvarima sto je potpuno razumljivo ako imamo u vidu da smo svi mi odrasli u drugacijoj sredini i " igrali " po drugacijim pravilima. Da , iz tog razloga nemoguce je nekoga nauciti da bude srecan primerima iz sopstvene svakodnevnice , ali moguce je motivisati ga da se raduje malim stvarima , na prvi pogled bezveznim sitnicama ,za koje inace kazu da cine zivot lepsim. Nisam sigurna koliko jesam i koliko cu pazljivo biranim recima o srreci pomogla nekome , ali pokusavam da danasnjim postom i svakim narednim promenim delic stvarnosti u svom mikrosvetu.

Mislim da svi mi trazimo previse od roditelja , drzave i uopsteno zivota. Sto i dovodi do velikih razocarenja u iste o kojem cu nesto kasnije. Verujem da svi mi u tajnosti prizeljkujemoo novi iPhone ili Chanel cipele. Uisitinu i ucine nas srecnima koliko god zastrasujuce delovalo da su skupoceni predmeti ralog za srecu danasnje generacije. Mhm , ne deluju bezvezno te nase zelje koje kupujemo novcem naspram gladne dece sirom sveta koja prizeljkuju samo parce hleba ili one ostavljene koja se nadaju samo toplom zagrljaju roditelja.. " Svakome je njegov problem najveci." , kazu u mom kraju. U pravu su valjda. Zapravo opet imam potrebu da kazem i sebi i vama da je nama sreca servirana dok je prema nasim vrsnjacima. Nasih godina , podjednake zrelosti , slicne visine , zivotbio dvostruko suroviji i pustio ih gladne da bez oslonca tragaju za srecom.

Zato sada imam potrebu da vam kazem da sklopite oci , setite se bosonoge dece u Africi , otvorite oci i ne osudjujte svoje oca sto nije uspeo da vas obraduje luksuznom obucom vec budite zahvalni na svojim prastarim , izlizanim cipelama i recite " Srecna sam "

Slazem se  , moze da bude puno bolje. Mogu imati puno vise , ali ovo je moj zivot , zivim ga u krugu svojih mogucnosti i srecna sam. Srecna sam kada ustanem i najiskrenije sklopim ruke oko ocevog i majcinog vrata. Srecna sam dok sa prijateljima blejim po skolskom hodniku. Srecna sam kada ugledam necije braon oci.
Zato sto imam pravo da udahnem svez vazduh , trcim po travi i budem slobodna. Srecna sam zbog malih stvari.

Budite i vi. Nadjite razlog za srecu. U porodici , sportu , putovanjima pa cak i materijalnim stvarima , ako vas uistinu mogu usreciti. Ne uspete li , zavirite malo dublje. Ako ga opet nema nije ni vazno. Toliko je jednostavna proporcija za srecu. Sama cinjenica da imate pravo da zivite ovaj zivot i budite se iznova i iznova svakog suncanog jutra dovoljna je da budete - srecni.





Do iduceg javljanja budite srecni i svako jutro zapocnite velikom dozom osmeha. Vasa M...

16 коментара:

  1. Ja sam apsolutno oduševljena sa svime što si napisala. Potpuno se slažemo što se tiče svega i drago mi je što je neko napisao nešto na ovakvu temu. Svaka čast ! Uživala sam dok sam čitala ! ☺♥

    http://janacornerfashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga Jana <333 Drago mi je da ti se tema dopala. Zapravo to je nesto u vidu iCat kampa , poseti Emin blog ( stavicu link dole) mislim da jos nije kasno da se prijavis <333
      ------------ > http://iamforeverdirectioner.blogspot.rs/
      M...

      Избриши
  2. Super post,jaoj znas kako me je ono sa bosonogom decom u Africi raznežilo a i to sa luksuznom obucom.Slažem se sa tobom,sreca nije materijalnost ♥
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga Ana! Drago mi je da su reci doprele do bar nekoga od vas i sto ima jos onih koji ne gledaju sve kroz materijalno <333
      M...

      Избриши
  3. aaaj,odlično si ovo odradila..zbog toga moram ti priznati da si ovaj put ti dobila najviše bodova,jer stvarno ovo je nešto što me oduševilo,ja ne mogu previše da kažem jer..sve si ti rekla,sreća je u sitnicama,zapravo osobama koje nam znače mnogo,sreća je nešto što treba dijeliti sa drugima ,i što treba prihvatati bez obzira u kakvom stanju bili!

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jooj ne znas koliko sam srecna bila kada sam videla da imam maksimalan broj bodova ! Pokusala sam da srecu definisem kroz ovaj kratak tekst i drago mi je da sam u tome uspela <333
      M...

      Избриши
  4. Wow, stvarno divan post. Odlično si to napisala. :)

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Najbolji post ikada. ☺
    http://savjetikristina.blogspot.ba/2015/09/5-outfit-prijedloga-za-skolu-back-to.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  6. Slike su super, post, rubrikaa... Ovo ti je najbolji na tvom blogu do sada, po mom misljenju. ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ♥♥♥ Neizmerno sam srecna sto si nasla vremena da komentarises post ♥
      M...

      Избриши
  7. hi, you have a really great blog :)
    I really like how you write
    You may agree to follow for follow?
    it would be great :)
    kisses from Polish: *
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Sjajn post ,skroz si u pravu.Nekako u poslednje vreme pokusavam da se saberem i svaki dan da budem srecna. Iskreno postaje mi sve vise(vremenom) drago kad vidim moje prijatelje.Takodje od kad mi je baka umrla pocinjem da cenim drage osobe koje imam trenutno,shvatam da ce i moji roditelji jedno otici ali zbog toga ne placem i ne padam u ocaj nego se trudim da iskoristim svo vreme sa njima,zato sad kad zavrsim sa ovim komentarom odoh da gledam kosarku sa tatom iako trenutno gubimo iako me to ne zanima toliko idem da provedem vreme sa njim.... Vidimo se!

    -New Miaa
    http://tinejdzerkeizivot.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala najlepse Mia sto si podelila svoje razloge za srecu sa nama. Drago mi je sto vidim da se sve vise radujes vidjenju sa prijateljima i vremenu koje provodis sa porodicom. Neprocenjivi trenuci ! Vidimo se <333
      M...

      Избриши
  9. Veoma inspirativno, moramo biti srecni i zahvalni na ovome sto imamo pre svega. :)

    timeless-blogging.blogspot.com

    ОдговориИзбриши